Help

Registreren

Indien u gebruik wilt maken van de website van VrijwilligersPunt, dient u zich te registeren.

U klikt op de knop ‘Registreren’ bovenin de website. Vervolgens kiest u ‘ik ben een bewoner’ en vult u de formulier in. Druk dan ‘Registreren’ als inwoner in. U ontvangt dan automatisch een mail in uw mailbox. U dient dan op de link in de mail te drukken waarmee u uw registratie bevestigd. Pas dan bent u geregistreerd en kan u met uw opgegeven inloggegevens inloggen.

Lukt het u niet? Neem dan met het VrijwilligersPunt contact op via de mail of telefonisch: 073-5515432.

 

Inloggen

U krijgt van het systeem een foutmelding bij het inloggen. Betreft het een foutmelding over uw wachtwoord? Check of de capslock toets misschien aanstaat. Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via deze pagina. Klik op 'Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuwe aan'. U ontvangt een e-mail van ons en daarmee kunt u zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

 

Verschil inlog inwoner en organisatie!!!

Indien u zowel een account als organisatie en als vrijwilliger wilt, dient u verschillende mailadressen op te geven! U kan namelijk niet met dezelfde mailadres zowel een vrijwilligers- als organisatie account hebben. U dient dus voor desbetreffende accounts eerst apart inloggen.

 

Reageren op een advertentie

Als u al geregistreerd bent, kunt u het beste eerst inloggen. Dan kunt u direct reageren op alle berichten die op de site staan. Na het inloggen klikt u op de advertentie van uw keuze. U krijgt vervolgens het hele kaartje te zien. Om te reageren typt u onder “Wilt u op deze advertentie reageren?", in het witte kader in. Vervolgens klikt u op “Plaats uw reactie”.

Zowel u als diegene die de advertentie geplaatst heeft krijgt automatisch een e-mail met uw reactie. Via de mail kan iemand vervolgens reageren. U ontvangt daarvoor automatisch een mail in uw mailbox met een link naar de website. Onder het menu “Welkom …” staat het submenu “Mijn Reacties”. Daar staan al uw reacties op advertenties en ook de reacties van de advertentiehouders.  

 

Ik kan niet zien of mijn bericht is verstuurd

Er verschijnt altijd een melding als uw bericht is verstuurd.  Bovendien ontvangt u automatisch een mail in uw mailbox. Mocht u toch twijfelen? Neem dan even contact op met het VrijwilligersPunt via de mail of telefonisch: 073-5515432

 

Hoe kan ik mijn bericht bijwerken?

Heeft u zelf uw bericht aangemaakt op de site en wilt u iets wijzigen? Ga dan naar het menu “Welkom …” vervolgens naar het submenu “Mijn Advertenties”Daar ziet u een overzicht van al uw berichten staan. Onder elk bericht staan actie-buttons. Druk op ‘bewerken’ en pas uw advertentie aan. Sla deze vervolgens op.  Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met het VrijwilligersPunt.

 

De website werkt niet?

Mocht er iets niet goed werken op de website, laat het VrijwilligersPunt weten, zodat het zo snel mogelijk kan worden opgelost. Dat kan het snelste per e-mail en het liefst met een beschrijving erbij waar het probleem is ontstaan: mail het VrijwilligersPunt.